Eenvoudig klokken op een virtuele terminal

Met Kelio kunt u uw pc, tablet of smartphone gebruiken als een virtuele terminal! Uw werknemers kunnen overal en altijd hun gewerkte uren registreren en hun activiteiten bijhouden.

Wat zou u ervan vinden als uw werknemers overal en altijd hun uren zouden kunnen boeken? Virtuele terminals bieden uw medewerkers meer vrijheid en stellen hen in staat om de gewerkte uren op kantoor of op afstand bij te houden. Met een paar klikken worden de uren geregistreerd en de werktijden automatisch berekend en opgenomen.

TERMINALSONZE DIENSTEN

Gebruik ook de virtuele terminal van Kelio!

Kelio maakt urenregistratie eenvoudiger dankzij deze virtuele boekingsterminals! Uw medewerkers hebben via een pc, smartphone of tablet altijd toegang tot een aangepast scherm om hun aankomst/vertrek of uren te registreren. Eenvoudig en efficiënt!

Kelio voorziet in twee configuratiemogelijkheden voor de tijdregistratie. Deze mogelijkheden kunnen afzonderlijk of naast elkaar worden geactiveerd:

Realtime: uw medewerkers verrichten hun boekingen op de diverse computers die beschikbaar zijn in uw organisatie:

  • registratie van de gewerkte uren (aankomst- en vertrektijden);
  • externe werkbezoeken en locatiebezoeken;
  • registratie van pauzes;
  • activiteitenregistratie;
  • aanwezigheidsmelding voor medewerkers met een vast aantal werkdagen (zonder aankomst- of vertrektijd);

In de declaratiemodus: uw medewerkers geven hun uren achteraf op via hun pc, tablet, of smartphone:

  • aantal uren (aanvang en einde);
  • totale duur;
  • met of zonder de uitgevoerde activiteiten;
  • registratie van vast aantal werkdagen;
  • registratie van in acht genomen rusttijden;

Het is mogelijk om de urenregistratie en de goedkeuring van de geboekte uren volgens de binnen uw organisatie gangbare goedkeuringsprocedure te laten verlopen. Net als op een fysieke terminal kunnen werknemers hun persoonlijke resultaten in detail bekijken, zoals totaal gewerkte uren, overuren, overeengekomen werkdagen, tegoeden en tekorten.

IK WIL KENNISMAKEN MET DE VIRTUELE TERMINAL VAN KELIO!

 

Wordt het boeken op een virtuele terminal beveiligd?

Om een boeking te kunnen verrichten in de Kelio software, moet de werknemer zich aanmelden met zijn persoonlijke logincode en wachtwoord. Het aanmeldingsproces in Kelio kan ook worden gekoppeld aan een LDAP/active directory.

Het boeken in de software gebeurt realtime en is gekoppeld aan de Kelio tijdservers die onafhankelijk van de gebruikte media (pc, tablet of smartphone) werkt. Het boeken van de uren kan dan ook niet worden gemanipuleerd door de tijdinstellingen van het gebruikte medium te wijzigen.

De boekingen worden in de Kelio software op dezelfde wijze geregistreerd, gemeld en beveiligd als bij gebruik van een fysieke boekingsterminal.

innovatie hr - boekingsterminal voor pc

Boekingsterminal op pc – een innovatie voor uw HR-afdeling!

Ook uw HR-afdeling moet gelijke tred houden met de huidige trends als het gaat om flexibiliteit, mobiliteit en gespreide werktijden. Kelio biedt uw HR-afdeling een innovatieve oplossing voor urenregistratie met behulp van virtuele boekingsterminals:

  • Gemak: fysieke terminals zijn niet altijd in de buurt.
  • Direct gebruiksklaar: installatie gebeurt remote.
  • Intuïtief: eenvoudige en ergonomische interface die niet veel training van uw werknemers vereist.
  • Aanpasbaar aan de processen en behoeften binnen uw organisatie.
  • Toegankelijk in de Cloud (SaaS): het Kelio systeem is altijd toegankelijk via een internetverbinding en vereist geen installatie van software op uw servers.

IK WIL VIRTUELE TERMINALS GEBRUIKEN VOOR HET TIJDBEHEER VAN MIJN WERKNEMERS

Boekingsterminal op smartphone of tablet
 

Boekingsterminal op smartphone of tablet: de uren van uw externe medewerkers beheren

Het beheren van uren van externe medewerkers stelt een organisatie voor een uitdaging als het gaat om efficiency en inzicht. Kelio stelt teamleiders, managers en de HR-afdeling in staat om hun externe medewerkers en de door hen geboekte uren te monitoren en te beheren.

Doordat de mobiele functies dezelfde mogelijkheden bieden als een fysieke terminal of pc, kunt u in Kelio de gegevens van uw interne en externe medewerkers synchroniseren. Hierdoor krijgt u consistente processen en registratie als het gaat om:

  • roosters;
  • afwezigheid;
  • werkbezoeken;
  • activiteiten en kostenplaatsen;
  • afwijkingen en oproepdiensten.

IK WIL KENNISMAKEN MET DE MOBIELE BOEKINGSTERMINAL VAN KELIO!

Kelio - tool voor verlof- en afwezigheidsbeheer

Hoe zorgt Kelio voor vernieuwing op het gebied van virtuele terminals?

De virtuele terminal van Kelio voorziet in:

  • toegang tot de functies op alle mediatypen: pc, tablet of smartphone;
  • realtime of in declaratiemodus boeken;
  • instelbare goedkeuringsprocedures;
  • raadplegen van resultaten en totalen op elk gewenst moment;
  • een voordelige oplossing en snelle installatie;
  • veilige en innovatieve technologie (beschikbaar in SaaS/cloud-modus).

ONZE KLANTEN HEBBEN VERTROUWEN IN ONS – U OOK?

Kelio - al 35 jaar

35 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Internationale aanwezigheid

Profiteer van de installatie van Bodet Software

Implementaties

Vaste contactpersoon

Vast contactpersoon

in de buurt en beschikbaar

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
LAAT HET ONS WETEN

Neem nu contact OP
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Het vakje moet zijn geselecteerd.