Prikklok

Laat medewerkers eenvoudig in- en uitklokken aan de hand van een moderne prikklok

Met de tijd registrerende prikklokken van Kelio heeft u inzicht welke medewerkers op locatie aanwezig zijn. De gewerkte uren worden inzichtelijk bijgehouden in de Kelio software.

Vraag een demonstratie aanONZE DIENSTEN

Waarom een prikklok inzetten?

Waarom een prikklok inzetten?

De tijdregistratie van verschillende werknemers kan complex worden. Vooral wanneer deze in wisselende ploegen werken. Een prikklok biedt hiervoor de uitkomst. Een moderne prikklok houdt de urenregistratie digitaal bij, waardoor ook de uren- en salarisadministratie soepeler verlopen.

Bespaart tijd en kosten

Met een moderne digitale prikklok worden uren van medewerkers geautomatiseerd bijgehouden; niet meer handmatig vastgelegd. Dit zorgt voor een snelle en objectieve registratie met een lage kans op menselijke fouten. Deze manier van inklokken biedt zekerheid voor zowel voor de werknemer als de salarisadministratie.

Transparantie

Met de prikklok zijn gewerkte uren direct inzichtelijk. Er wordt duidelijk weergegeven welke medewerker wanneer heeft gewerkt. Ook de uitgevoerde taken kunnen hieraan gekoppeld worden.

Gemakkelijk in gebruik

Alle bijgehouden data in de prikklok zijn beschikbaar in de Kelio software. Toegang tot deze informatie is mogelijk vanuit verschillende apparaten.

 

Kelio is gespecialiseerd in de toepassing van de prikklok

Kelio is onderdeel van de Bodet groep, een familiebedrijf dat zich de afgelopen 35 jaar heeft ontwikkeld tot marktleider in Europa op het gebied van vraagstukken met betrekking tot aan- en afwezigheidsregistratie, toegangscontrole, personeelsplanning en orderregistratie. Wij hebben ons gespecialiseerd in de vooruitgang omtrent tijdregistratie. De uitgebreide software die wij hiervoor ontwikkeld hebben is de Kelio software.

In deze software zitten verschillende modules verwerkt, zoals de Kelio Employee Self Services, Kelio Planning en Kelio Analytics. De in- en uitkloktijden komen in de Kelio software vanuit diverse bronnen:

  • Boekingsterminal, als vervanger van de handmatige en mechanische prikklok. Met het gezicht, de vinger of de bedrijfsbadge (sleutelhanger) kan hier op ingeklokt worden.
  • Virtuele terminal die de uren van medewerkers registreert aan de hand van real time in- en uitklokgegevens via pc of smartphone, of via een werkbriefje achteraf.
  • Creëer zelf het design en de lay-out van de boekingsterminal, bijvoorbeeld met een welkomsttekst of seizoensgebonden afbeelding.

Zo kunt u met de Kelio software een modern prikklok systeem samenstellen passend op de wensen van uw organisatie.

vraag een demo aan

De prikklok van Kelio

35 jaar ervaring in verschillende aspecten van tijdregistratie resulteert in een professioneel softwaresysteem dat aansluit op de markt. Kelio biedt naast werktijdregistratie namelijk ook modules die geïntegreerd met elkaar samenwerken. Deze geven meer mogelijkheden voor uw bedrijfsvoering. Dit is de integratie van de prikklok met andere softwaremogelijkheden van Kelio:


Planning

Planning

De Kelio Planning software biedt een overzichtelijke manier van plannen doordat het informatie haalt uit de standaard taken en kennis in de personeelsadministratie. Bijvoorbeeld ziektedagen of gewenste kwalificaties.
De capaciteitsplanning wordt zo automatisch aangemaakt. Ook de benodigde uren en werkverdeling van een taak wordt in acht genomen. Mocht u de planning zelf willen maken of aanpassen, is dit altijd een optie.

Personeelsadministratie

Personeelsadministratie

In deze module worden persoonlijke gegevens en loopbaan gerelateerde data bijgehouden. Bijvoorbeeld kwalificaties, trainingen en andere informatie omtrent vaardigheden van het personeel. De registraties van personeelsdossier heeft u op één georganiseerde locatie veilig opgeslagen.


Project- en orderregistratie

Project- en orderregistratie

In de Kelio software kunt u overzichtelijk uw klanten, orders en taken aanmaken zodat hierop gepland en geregistreerd kan worden. Dit resulteert in een goed verlopend werkproces en verhoogde klantvriendelijkheid.

Controle en veiligheid

Controle en veiligheid

De toegangsmodule geeft u de controle om te beheren wie toegang krijgt tot welke delen van het bedrijfspand. Dit geldt zowel voor werknemers als voor bezoekers. Het systeem kan toegang verschaffen op basis van biometrie, code of pas.
Deze toegangsmogelijkheden kunnen ingesteld worden op tijdslimieten. Prettig in geval van calamiteiten; zo heeft u in de software inzicht in de locatie van alle aanwezigen. Daarnaast krijgt u bij uitzonderlijke gebeurtenissen een melding. Denk aan een openstaand raam buiten werkuren.


Met de tijdregistratiemodules van Kelio heeft u opties om uw systeem op maat te maken. De software is te combineren met andere systemen om de integratie voor uw organisatie soepel te laten verlopen. Daarom groeit het systeem met u mee.

Ontdek de boekingsterminals met een demo

ONZE KLANTEN HEBBEN VERTROUWEN IN ONS – U OOK?

Kelio - al 35 jaar

35 jaar ervaring

Internationale aanwezigheid

Internationale aanwezigheid

Profiteer van de installatie van Bodet Software

Implementaties

Vaste contactpersoon

Vast contactpersoon

in de buurt en beschikbaar

In de buurt en beschikbaar

Heeft u een vraag ?
LAAT HET ONS WETEN

Neem nu contact OP
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Dit is een verplicht veld.
Het vakje moet zijn geselecteerd.